25
jun 2011
Als een kind in een snoepwinkel
Als een kind in een snoepwinkel voel ik mij. Deze week is de studio gevuld met heel veel snoep.

Snoep verdeeld in vier categorieën
Een grote snoep fabrikant uit het zuiden van het land heeft voor hun nieuwe website in het oog springende productfoto’s nodig. Ik mag zelf het idee en de sfeer van de foto’s bepalen, erg leuk om te doen!
Frismakers, Snoep, Kauwgom en Drop.
Ze winden er geen doekjes om; hoeveel snoep heb je nodig? veel of erg veel…

Snoep ontvangen door klant
Gisteren heel de dag dus macrofoto’s gemaakt van de snoepjes. Mijn idee is om de snoepjes door de foto heen te laten vliegen. Elk snoepje wordt dus apart gefotografeerd en sommige onder verschillende hoeken.
Vervolgens worden ze stuk voor stuk geretoucheerd en in de uiteindelijke compositie geplaatst.
Al met al een hele klus. Er is namelijk erg veel retouche aan alle snoep.. En natuurlijk om gevoel te krijgen voor de producten die je fotografeert moet je ze wel proeven…Mmmm..
Het resultaat laat ik binnenkort hier op mijn blog zien.